Bröllop!!

Hej! På sommarlovet ska jag på ännu ett bröllop i Danmark! Ska bli så himla kul. Jag älskar att klä upp mig och det är bara så himla kul och nu även i ett annat land. Förra året i november var jag också på bröllop i Spanien där min kusin gifte sig. Det var en riktig höjdare så nu ska jag ha lika kul. Får väll ta massa bilder när jag är där :)
Dom som gifter sig känner jag typ inte, haha, min mamma gör det så hela familjen honkar på.

Håller på att kolla på klänningar, skor och smycken! Har hittat lite men har ni några tips så kommentera gärna!
Här är några klänningar jag hittat:


Alla är från www.nelly.com och dessa bilder tillhör inte mig utan är tagna av nellys hemsida.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0