Never updating

Hej läsare!
Förlåt för att jag aldrig bloggar. Jag är så himla dålig på det. Just nu satsar jag väldigt mycket på skolan och pluggar sönder. Har väldigt stor press på mig men snart blir det nog mindre plugg och då kommer jag att uppdatera mycket mer.Lägge rupp massa blogginlägg nu som ni kan kika in.

Mitt schema ser ut såhär:
Tisdag- ska till läkaren för att kolla upp en privatsak, skola och sen träning
Onsdag- plugg, skola, musikalträning
Torsdag- skola, träning
Fredag- På fredag ska vi fira Valborg och då ska jag sjunga. Älskar att sjunga och uppträda! Kanske lägger upp en video... men vid 13:00 ska jag hämta min packning och tävla. Ska vara med i en gympatävling i Lund. RM2 = riksmästerskap från hela Sverige :) Så på fredag är det förträning på friståendet.
Lördag- Tävla! Denna dagen ska jag vara med i Pool 2 och tävlar runt 13:00, önska mig lycka till!
Söndag- I fall jag går vidare till final (bara 10 lag) så tävlar jag denna dagen men vi ska självklart i sånna fall kolla på finalen.

Full späckat schema!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0