Sommarlov bitches!

Hej allihopa! Nu har jag sommarlov. Slutade skolan igår så nu sitter jag bara och chillar. Igår hade jag på mig en ljusrosa klänning, ett par ballerina, lösögonfransar och massa smycken. Ni får se bild på det senare. Igår kväll efter skolavslutningen var jag hemma hos Daniel med massa andra och hade det ganska kul. Under sommaren ska jag upp till landet, ett bröllop och vara med massa kompisar. Åh ska bli så skönt med lov men jag kommer att sakna alla andra som jag inte troligtvis kommer att träffa. Efter sommaren börjar jag nian och jag är så himla nervös... Jag vill verkligen inte... Och speciellt inte till gymnasiumet... Aja, ses senare!
image description
Gammal bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0