Mina två role models

Hej allihopa!! Har inte bloggat på länge, jag vet men nu kommer ett inlägg i alla fall.
Jag tänkte bara visa mina två role models. Alltså förebilder. Det är två tjejer med samma namn.
Den ena heter Chloe Grace Moretz (blond) och Chloe Schuterman (brunett). Ni känner säkert till dom! Kg älskar verkligen båda. Speciellt Moretz. Båda är ganska kända men speciellt Chloe Moretz. Hon är med i Kick- ass och Hugo Cabret som är ganska kända. Aja, vilka är era role models? Om ni har några förstås.

Chloe Grace Moretz har instagram och heter cmoretz.
Chloe Schuterman har också instagram men accepterar inte sånna personer som hon inte känner tyvärr. Däremot har hon en blogg>> chloeschuterman.chic.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0