Why?!

Jag fick höra om en tjej som har cancer och som ska dö om 7 timmar och hennes största dröm är att Niall i one direction ska hälsa på henne. Asså jag vill bara sprida detta för hon vet att hon ska dö och hon vet att Niall inte kommer att hinna men jag vill bara att hennes önskan ska gå i upplevelse. Snälla... Det är en fantastisk tjej som är lika gammal som mig.
Det jag kom att tänka på var att Chloe Schuterman har ett projekt med 1D och får vara med dom fast hon inte gillar dom. Hon ska ju flytta till London så ja... men att hon får träffa dom och inte vi andra som älskar dom och försöker göra vad som helst. Som hon som har cancer. Hon dör snart och det är hemskt. Jag är inte sur på Chloe men bara själva situationen... jag vill att hon som har cancer ska få sin dröm i upplevelse men det är nästan ingen tid kvar nu... Tyvärr... <3

Här är Niall, Chloe och Liam:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0